
| Дата | Компанія | Тема вебінару |
| 13 жовтня | PwC | Фінансова звітність і аналіз. Бухоблік |
| 13 жовтня | EY | Як керувати особистими фінансами: бюджетування, планування, заощадження |
| 14 жовтня | Credit Agricole | АІ у фінансах: хто насправді керує грошима – людина чи алгоритм? |
| 14 жовтня | ВАТ Україна | Особисті фінанси та кар’єра: як інвестувати у власне майбутнє |
| 14 жовтня | Ощадбанк | Навички майбутнього для економістів: аналітика даних, програмування, креативність |
| 15 жовтня | Forvis Mazars | FinTech: як технології змінюють банківську сферу |
| 15 жовтня | ProCredit Bank | ESG-фактори в бізнесі та роль зеленого фінансування |
| 16 жовтня | Deloitte | Як цифри стають основою для стратегії: мистецтво фінансового моделювання |
| 16 жовтня | Національний банк України (НБУ) | Заощадити не можна витрачати |
| 17 жовтня | Baker Tilly | Фінансова звітність: практичний розбір взаємозв’язку між формами |










З 13 по 17 жовтня 2025 року здобувачі спеціальності «Менеджмент» ОКР бакалавр та ОКР магістр, за сприяння викладачів Олени КОСІЮК, Олени САВЧЕНКО, Наталії КАРВАЦКОЇ, Ірини ГРАБОВСЬКОЇ взяли участь у серії вебінарів від компанії UGEN із провідними експертами, що представляють такі компанії та установи, як PwC, Credit Agricole, Forvis Mazars, ВАТ Україна, ProCredit Bank, Національний банк України, EY, Baker Tilly, Deloitte, Ощадбанк та KPMG.


Вебінари були надзвичайно корисними для майбутніх менеджерів здобувачів спеціальності “Менеджмент”. Вони забезпечили можливість ув’язати знання, що отримують студенти в університеті з вимогами реального бізнесу.



Захід дозволив учасникам отримати цікаву та актуальну інформацію на онлайн-вебінарах – разом з експертами провести розбір реальних кейсів, попрацювати у командах над рішеннями бізнес-ситуацій.


Програма вебінарів охопила три ключові сфери:
- Фінансове та стратегічне управління.
- Інновації та сталість.
- Навички майбутнього.


Так учасники змогли разом з експертами розглянути такі питання:
- Фінансова звітність і аналіз.
- Основи фінансової звітності: баланс, звіт про прибутки та збитки, звіт про рух грошових коштів.
- Практичний розбір взаємозв’язку між формами фінансової звітності.
- Аналіз фінансових показників для оцінки стану компанії.
- Використання фінансових даних у прийнятті управлінських рішень.
- Мистецтво фінансового моделювання як основа стратегічного планування.
- Особисті фінанси.
- Бюджетування: основні принципи та інструменти планування доходів і витрат.
- Стратегії заощадження та накопичення коштів.
- Планування особистих фінансів на короткострокову й довгострокову перспективу.
- Як інвестувати у власне майбутнє та розвивати кар’єру.
- Заощадити не можна витрачати: баланс між збереженням і витратами.
- АІ у фінансах.
- Використання штучного інтелекту в управлінні фінансами.
- Хто насправді керує грошима – людина чи алгоритм?
- Приклади алгоритмічної торгівлі, ризик-менеджменту та кредитування за допомогою АІ.
- Навички майбутнього для економістів і управлінців.
- Аналітика даних як ключова компетенція для сучасних економістів і управлінців.
- FinTech і технології в банківській сфері.
- Як технології змінюють класичні банківські послуги.
- Інновації у платежах, кредитуванні, інвестиціях.
- Вплив цифрових платформ на доступність фінансових послуг.
- ESG і зелена фінансові ініціативи.
- Вплив ESG-факторів на бізнес-рішення та інвестиції.
- Роль зеленого фінансування у стратегії сталого розвитку компаній.
- Софт-навички для працевлаштування.
- Розвиток комунікативних навичок, важливих для пошуку роботи.
- Ефективна презентація себе і своїх компетенцій.




Вебінари безсумнівно сприяли поглибленню теоретичних знань з освітніх компонент «Менеджмент», «Менеджмент організацій», «Комунікативний менеджмент», «Фінансовий менеджмент», «Інвестиційний менеджмент», «Аналітична оцінка діяльності підприємства», «Етика бізнесу», «Бухгалтерський облік», «HR-менеджмент», «Менеджмент персоналу та організаційна поведінка» та ін., формуванню аналітичного мислення майбутніх керівників, набуттю практичних навичок обґрунтування управлінських рішень та уміння налагоджувати ефективну комунікацію всередині колективу, з представниками різних професійних груп, формуючи підґрунтя для побудови успішної кар’єри здобувачів в сучасному бізнес-середовищі.












Дякуємо організаторам та очікуємо на наступні події!