Участь у вебінарі «Онлайн-продажі та партнерства: практичні стратегії для бізнесу» від U&WE HUB у партнерстві з Prom.ua

24 вересня здобувачі вищої освіти освітньої програми «Менеджмент», освітнього рівня «бакалавр» у межах вивчення дисципліни «Менеджмент торгівлі» (викладачі к.е.н., доц. Ольга ОСТАПЧУК,  ст. викладач Ірина ГРАБОВСЬКА) долучилися до вебінару «Онлайн-продажі та партнерства: практичні стратегії для бізнесу» від U&WE HUB у партнерстві з найбільшим маркетплейсом України Prom.ua, на якому були представлені два експертні виступи з реальними кейсами та практичними порадами для бізнесу онлайн. Спікер заходу–  Олег ФІРСЕНКО, продуктовий тренер Prom.ua, 16+ років досвіду в e-commerce, 40+ авторських навчальних програм Засновник проєкту «Інтернет-магазин з нуля».

Під час лекції «Як почати продавати на Prom.ua» здобувачі дізналися:

  • Як відкрити свій бізнес на Prom.ua
  • Як правильно додавати товари та чому це критично для продажів
  • Що таке ProSale і як воно допомагає продавати більше
  • Хто такі ТОП-продавці на Prom.ua і як ними стати
  • Просування інтернет-магазину крок за кроком.

Серед спікерів вебінару – Юлія Гаєвець, співзасновниця інтернет-агенції Udigital, яка є партнером Google та входить в ТОП-10 SEO-агенцій України.

Під час її лекції «Онлайн-продажі та партнерства: практичні стратегії для бізнесу» здобувачі змогли дізналися:

  • Коли й як варто домовлятися про продаж продуктів чи послуг онлайн
  • Як знаходити партнерів для просування в інтернеті
  • З чого почати, якщо ви самі запускаєте онлайн-продажі
  • Поради для підприємців, які вже мають власну справу.

Висловлюємо подяку організаторам за проведення змістовної та пізнавальної зустрічі!