Всеукраїнський конкурс наукових робіт кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами

2 червня 2023 р. на кафедрі маркетингу ХНУ відбулося фінальне засідання конкурсної комісії Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами.

За результатами засідання конкурсної комісії кваліфікаційна робота випускниці кафедри менеджменту та адміністрування ХНУ Юлії Андрійчук посіла почесне🥉 місце серед поданих робіт здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Вітаємо переможців – випускницю кафедри Юлію Андрійчук 👩🏼‍🎓та наукового керівника Ольгу Остапчук 👩🏻‍💻та бажаємо їм подальших успіхів!