23 травня 2023 року в процесі вивчення дисциплін «Операційний менеджмент» (освітній рівень «бакалавр») для посилення практичної підготовки здобувачів вищої освіти щодо процесів управління якістю на підприємствах та у сфері послуг за ініціативи доцента кафедри менеджменту та адміністрування Капіноса Г. І. було проведено гостьову лекцію за участі начальника відділу продажу автомобілів ТОВ «МегаКарс» (офіційного дилера Mitsubishi Motors в Хмельницькій області ) Леуса Сергія Петровича.
На лекції були присутні студенти спеціальності 073 «Менеджмент» освітнього рівня бакалавр. Проведена лекція була присвячена прикладним аспектам менеджменту якості.
Сергій Петрович розповів про особливості діяльності транснаціональної автомобілебудівної компанії Mitsubishi Motors Corporation (ММС), яка входить в групу ТМ «Mitsubishi»: зупинився на основних напрямках її роботи, які стосуються розробки, проектування, виробництва, монтажу, продажу автомобілів, вимірювального обладнання; роботи в якості страхових агентів; фінансування бізнесу.
Запрошений гість акцентував увагу на тому, що один із основних акціонерів ММС – Mitsubishi Corporation (MC) – це глобальна бізнес-структура, що розвиває різні вектори роботи та працює на перетині індустрій, що включають в себе фінанси, енергетику, машинобудування, хімічну промисловість, харчову індустрію та захист навколишнього середовища. Основні завдання МС на даний час виходять далеко за межі традиційних торгових операцій, оскільки компанія диверсифікує роботу, починаючи від збагачення корисних копалин до інвестування у будівництво, розвиток інфраструктури, фінансові продукти та виробництво товарів. Mitsubishi Corporation має більше 200 представництв у 90 країнах світу і мережу з більше ніж 600 компаніями, що надають роботу близько 65 000 людям по всьому світу.
Лектор також розповів про особливості діяльності компанії «МегаКарс», яка є офіційним дилером Mitsubishi Motors в Хмельницькій області. Значна частина лекції була присвячена питанням управління якістю надання послуг щодо купівлі та технічного обслуговування автомобілів Mitsubishi в м. Хмельницькому.Студенти із зацікавленням слухали та приймали участь в обговоренні питань якості обслуговування клієнтів компанії, наданні сервісних послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів. Вони цікавились також умовами придбання автомобілів в кредит та у лізинг.
Сергій Петрович детально зупинився на висвітленні питань дотримання стандартів японського виробника в роботі ТОВ «МегаКарс», підготовці та підвищенні кваліфікації персоналу, використання оригінальних запасних частин при обслуговуванні автомобілів Mitsubishi на офіційному сервісі, гарантійних зобов’язаннях виробника, турботі про клієнтів.
Студенти цікавились найбільш популярними у споживачів марками автомобілів в сучасних умовах, методами стимулювання обсягів продажів, використання сучасних підходів до роботи з потенційними клієнтами компанії.
Представлений матеріал гостьової лекції дозволив систематизувати знання та практичні навички щодо формування та успішного використання системи менеджменту якості у ТОВ «МегаКарс».
Щиро дякуємо Сергію Петровичу за цікаву та змістовну лекцію та практичний досвід!