Студенти ХНУ, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Менеджмент», при вивченні дисципліни «Етика бізнесу» активно досліджували тему “Корпоративна культура” під час захоплюючої ділової гри «Світове кафе».
В цьому інтерактивному форматі учасники мали можливість вільно обмінюватися ідеями, обговорюючи важливі аспекти етичних відносин у середовищі здобувачів вищої освіти.
Під час гри студенти сформували основні принципи етичної поведінки в університеті, зосередившись на взаємній повазі, чесності, академічній культурі, безпеці, толерантності тощо. Крім того, було визначено ключові елементи корпоративної культури ХНУ, такі як місія, цілі, цінності ХНУ, організаційні заходи, що необхідно здійснити для покращення корпоративної культури ХНУ.
Такі інтерактивні методи навчання допомагають студентам краще зрозуміти важливість корпоративної культури та етичних відносин, які є основою успішного функціонування будь-якої організації.