10 травня 2023 року в рамках вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» (за ініціативи викладачів к.е.н., доцентки Тетяни Назарчук, ст. викладачки Олени Косіюк) з метою розвитку Soft skills у здобувачів вищої освіти, студенти спеціальності 073 Менеджмент, ОПП “Менеджмент” ОР бакалавр та ОПП “Бізнес-адміністрування” ОР магістр долучились до участі у онлайн семінарі-практикуму з маркетингу та брендингу, який було організовано Академією Інтернет-Маркетингу Webpromoexperts
Спікером заходу була Юлія Пузирьова – директор з маркетингу Raiffeisen Bank
На семінарі поговорили про:
користувацький досвід
омніканальність 360
рекламу та вимірювання її ефективності
контент як можливість для бізнесу
моделі атрибуції та необхідність брендингу
Під час онлайн-семінару учасники дізналися, які аспекти необхідно враховувати брендам та компаніям, щоб маркетингова стратегія була не тільки адаптованою під нові умови, але й успішно працювала та давала якісні показники.
Поговорили про тренди у побудові маркетингових та бренд-комунікацій, розглянули зміни, які відбулися у парадигмі бренд-менеджменту та інструменти, які використовуються при розробці бренд-стратегій компаній
Дякуємо спікеру та організаторам заходу за новий цікавий досвід та висловлюємо сподівання на подальшу співпрацю