06.10.2020 року відбулося засідання кафедри економіки, менеджменту та адміністрування Хмельницького національного університету. Згідно витягу з протоколу засідання кафедри, пріоритетним питанням було обговорення перспективного напряму розвитку освітніх програм, особистісний і професійний розвиток ПВС кафедри.
Завідувач кафедри, професор Тюріна Н.М., виступила стосовно перспектив розвитку підготовки студентів за освітніми програмами кафедри.
Окремо було обговорено за складовими розвиток підготовки студентів за ОП «Менеджмент та бізнес-адміністрування» ОР «бакалавр» і ОП «Бізнес-адміністрування» ОР «магістр» спеціальності 073 «Менеджмент» та ОП «Публічне управління та адміністрування» ОР «бакалавр» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».
Було приділено увагу роботі зі стейкхолдерами та постійному оновленню ОП з врахуванням їх зауважень.
Обговорювали питання можливості впровадження дуальної освіти за ОП «Публічне управління та адміністрування».
Також розглядали питання щодо:
- залучення до освітнього процесу фахівців-практиків зі сфери бізнесу та публічної влади;
- створення англомовного контенту за ОП; організації міжнародного стажування для викладачів кафедри;
- участі викладачів та студентів в зарубіжних програмах академічної мобільності;
- організації консалтингового центру з надання управлінських послуг тощо.
Доцент кафедри ЕМА, Назарчук Т.В., виступала із пропозиціями розвитку освітньої програми «Менеджмент та бізнес-адмініструваня», де вона виступає гарантом і наголосила на необхідності співпраці з основними стейкхолдерами шляхом організації і проведення тематичних конференцій, круглих столів, тренінгів тощо та моніторингу навчальних ресурсів на предмет відповідності змісту навчальних дисциплін отримуваним компетентностям та програмним результатам навчання.
Доцент кафедри ЕМА, Капінос Г.І., деталізував шляхи розвитку освітньої програми «Публічне управління та адміністрування», де він виступає гарантом і рекомендував: активізувати роботу всіх викладачів кафедри в процесі перегляду та оновлення ОП; збільшити кількість публікацій у цій сфері; приймати участь в розвитку інформаційно-технологічного забезпечення освітнього процесу; залучати фахівців практиків з органів державної влади та місцевого самоврядування, громадських діячів; запровадити спільну участь викладачів та студентів у вебінарах, on-line конференціях та практикумах щодо розвитку та вдосконалення сфери публічного управління та адміністрування в Україні та світі.
Ухвалили: Гарантам ОП разом з проектними групами зробити моніторинг ОП за критеріями акредитації, виявити невирішені проблеми та розробити на перспективу план їх усунення.